måndag 28 mars 2011

Årsmöte 2011

Då var årets stora diskussionstillställning avklarat! Efter några långa diskussioner då man är trött i huvudet och lite sur över att det tog så lång tid så inser man att det är nog ett sundhetstecken. Vi är en liten förening, men medlemmarna är verkligen engagerade och tycker mycket och det är viktigt att det blir rätt! Vi var utanför utanför Ödeshög hos Marja och Tomas och hade jättetrevligt! Tomas grillade korv och alla var nöjda o glada tror jag!


Foto Jenka


Så hade vi ju val till Styrelse, valberedning och lägerledningsgrupp. Styrelsen består nu av Marja Strömmare(ordförande), Conny Israelsson(vice ordförande), Martin Bernandersson(Kassör), Johan Boden (sekreterare), Tomas Jakobsson, Märta Strömmare och jag, Jenny Ekdahl eller Jenka. Valberedningen består av Esther Strömmare, Anne-Sofie (Anso) Andersson och Maria Olofsson I Lägerledningsgruppen har det fallit ut en person ur minnet på mig, så när jag kommer på vem det är eller när protokollet kommer så uppdaterar jag med HELA gruppen! Det känns i alla fall jättebra att vi jobbar framåt och långsiktigt!


Kram på er alla!


/Jenka

1 kommentar:

  1. Lägerledningsgruppen för 2012 består av:

    Conny
    David
    Johan B
    Marja
    Tomas

    SvaraRadera