fredag 5 juli 2013

Log-disco

Hej! Här får ni ett litet morgoninlägg, när ni läser det här ligger jag förhoppningsvis och sussar i min säng efter att ha suttit en trevlig journatt tillsammans med Marsbäcken-Ullrika.

Just nu är gästerna och medhjälparna och pysslar eller spelar fotboll, så jag bjussar på några bilder från log-discot igårkväll istället. Med blinkande discolampor hoppade vi runt till gamla schlagerdängor och dansbandstrudelutter. Niclas körde sin obligatoriska fågeldans och Sami fick mig att känna mig som en riktig prinsessa när vi buggade tillsammans- den mannen dansar som en gud!






Idag kommer semesterpatrullen, det ska bli roligt. Och jag är lite extra varm inombords idag eftersom min käresta John kommer ner idag och stannar lägret ut. Vi hörs av senare hörrni!
/Lojs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar